26 Aralık 2019 Perşembe

U19 GENÇLERİMİZ " VAR " SİSTEMİ EĞİTİM MAÇINDA GÜMÜŞSUYUSPOR İLE OYNADI

TFF Riva Tesisilerinde gerçekleşen ” Var Sistemi ” eğitim programı dahilindeki futbol müsabakalarında hafta içinin konukları Beykoz 1908 ile Gümüşsuyuspor U19 Yaş Grubu Futbol Takımları idi.

Oldukça soğuk ve rüzgarlı bir havada gerçekleşen karşılaşma her iki tamım için de güzel bir antrenman, deneyim içerirken futbolcular Milli Takım Tesislerinde bulunmaktan dolayı mutlu idi.
Beykoz 1908 A.Ş. U19 Yaş Grubu Takımı Teknik Sorumlusu Ersan Oral ile Gümüşsuyuspor Antrenörü İhsan Eken’in takımların başlarında sahaya çıktıkları karşılaşmayı Gümüşsuyuspor Kulüp Başkanı Şeref Kurtuluş’ta takip edenler arasında idi. İki Beykoz ekibinin müsabakasında eğitim içeriği gereği bazı pozisyonlarda hakemler ” Var” a giderken en doğru kararı verme düşüncesinde oldular.
Karşılaşmanın ardından Beykoz 1908 U19 Yaş Takımı Teknik Sorumlusu Ersan Oral, yaptığı açıklamada, ” Bir Eğitim programı dahilinde de olsa TFF Riva Sahasında maça çıkmak güzeldi. Futbolcularımız müthiş soğuk bir havaya karşın oynadıkları oyun ile kendilerini de sınamış oldu. TFF Yetkililerine bizlere yaptığı davet nedeni ile de ayrıca teşekkür ediyorum ” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BEYKOZ GENÇLERİ UÇUŞA İZİN VERMEDİ ! 6-1

İstanbul Amatör Ligleri U16 Yaş Kategorisi 41.Grubunda mücadele eden Beykoz 1908 U16 Yaş Takımı haftayı farklı bir galibiyetle kapattı 6-1.